هویت بصری
با هویت ما آشنا شوید
شرکت لوتوس که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد، در سال 1396 تصمیم گرفت تصویر برند خود را بهروز کند تا به این ترتیب هویتی پویا، منسجم و همگام با تغییرات دنیای امروز خلق کند؛ به این ترتیب هویت جدید برند این شرکت همزمان با آغاز سال 1397 رونمایی شد.
در استراتژیهای برند لوتوس، خلاقیت جایگاه ویژهای دارد و از اینرو سعی شده است در توسعه نقاط تماس برند نیز به گونهای مناسب و متمایزکننده از آن بهره گرفته شود.
لوتوس یک شرکت تامین سرمایه با خدمات کامل است که از یک سو برای سرمایهگذاران فعال در بازارهای مالی که قصد ایمنسازی دارایی خود در مقابل تغییرات اقتصادی و کسب بازدهی منصفانه دارند، سعی در خلق فرصتهای جذاب سرمایهگذاری دارد و از سوی دیگر برای سرمایهپذیران (شرکتها و صنایع) که نیازمند منابع مالی برای رشد و بقای کسب و کار هستند، فرصتهای کارا و جذاب تامین مالی ایجاد میکند.
از اینرو، از برند لوتوس به عنوان «فرصتساز قابل اتکا» یاد میشود که قصد دارد مشتری را با «همراهی مستمر» و بهگونهای «قابل اتکا» به «فرصتها» متصل کند.
در نشان جدید برند لوتوس سعی شده است با شیوههای سازگار در راستای «مدرن» بودن و در عین رعایت سادگی، حرکت شود تا ضمن برقراری ارتباط مؤثر با مخاطب، مفهومی از فرصتسازی در ذهن بیننده شکل گیرد. تابش دو اشعه به رنگ زرد که در مسیر صعود حرکت میکند، در قالبِ ساختاریافتهی لوتوس، سعی در بیان مفهوم «تابش فرصتها از مجموعهای قابل اتکا» دارد.
فایل اصلی لوگوی لوتوس را میتوانید از اینجا دانلود کنید.
اگر پرسشی دارید،تردید نکنید
با ما در ارتباط باشید